reklama

Sloboda po slovensky

Včera sme oslávil 19. výročie nežnej revolúcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Ja-príslušník mladšej generácie som určite prežívala tentodeň inak, ako ľudia skôr narodení. Pre mňa je to významný medzník v našejhistórii, pre nich spomienka. Ja poznám fakty doby predošlej, oni ju zažili navlastnej koži. Ale nájdu sa aj takí, ktorí pripomínanie si toho dňa považujú zaprázdne gesto. Nuž, ja – mladý človek by som výhovorku mala, i keď slabú –vek. Ale čo tí, čo v neslobode žili napriek tomu nevidia zmysel chvályzmeny? U nich to ospravedlniteľné nie je.

Neskutočne na mňazapôsobila socha, ktorá bola pri tejto príležitosti odhalená. Socha neznámehoidiota. K veľavravnému názvu treba primyslieť kľúčové symboly – červenúkravatu, igelitku a fľašu- a obraz je dotvorený. Koalícia nenechalana seba dlho čakať a nechala sa počuť, že to tak nenechá a že to budemať súdnu dohru. Tak funguje u nás sloboda prejavu, jeden zo základnýchprvkov slobody ako takej. Existuje, môžeme ju využívať, ale len kým sa našenázory zhodujú s názormi vládnych strán. Kritikov nemá rád nik, rozdiel jev tom, že niekto ich toleruje a niekto zbrojí proti nim.V konečnom dôsledku ten idiot nebude až taký neznámy.

Renáta Csuportová

Renáta Csuportová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, ktorá vie, čo chce, ale nemá jasno v tom, ako to chce dosiahnuť. Dcéra, ktorá svojím konaním spôsobuje vrásky na čele svojim rodičom. Sestra, ktorá nie je "po ruke", keď je treba. Ona len ide vlastnou cestou.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu